A MiniMo fuvarmenedzsment rendszer komplex megoldást nyújt fuvarozók és fuvarszervezők számára az esetenként több száz szállítási feladat átlátható és rugalmas kezelésére. Alkalmazásunk megoldást nyújt a végeláthatatlan excel táblák és adatbázisok nehézkes kezelésére és a hibalehetőségek visszaszorítására. A MiniMo rendszerben lehetőség van a járműpark és a sofőrgárda pontos nyilvántartására, járatlapok automatikus generálására, a járművek műholdas követésére okostelefonos applikáció segítségével, továbbá a le-, fel- és átrakodások egyértelmű követésére.

Kevesebb adminisztráció

A feladatok feltöltése után (excel, csv, saját adatbázis) a járatok összeállítása automatikusan történik néhány másodperc alatt, és a tervek rugalmasan finomíthatóak. A tervekhez eltárolhatók a teljesítéssel kapcsolatos információk (helyek, időpontok, fényképek), illetve a megbízók felé automatikusan lejelenthetőek. A megbízók akár menet közben is láthatják a csomagjukat a címzettek pedig akár előre ismerhetik az átvétel időpontját. Az EKÁER-el kapcsolatos ügyintézés is teljes mértékben automatikusan megy végbe.

Gyorsabb kiszállítás

A járat tervek összeállítása jelentősen gyorsabbá és átláthatóbbá válik. A járat optimalizáló szolgáltatás használatával a bejáráshoz szükséges útvonal is lerövidül.

Teljes kontroll

A járművezetőknél lévő okostelefonokra telepíthető alkalmazásunk segít a feladatok adminisztrálásában, fényképes dokumentációk készítésében és ez által teszi lehetővé a csomagkövetés szolgáltatást, továbbá a járművek pozíciója is nyomon követhetővé válik.