A feladatok feltöltése után (excel, csv, saját adatbázis) a járatok összeállítása automatikusan történik néhány másodperc alatt, és a tervek rugalmasan finomíthatóak. A tervekhez eltárolhatók a teljesítéssel kapcsolatos információk (helyek, időpontok, fényképek), illetve a megbízók felé automatikusan lejelenthetőek. A megbízók akár menet közben is láthatják a csomagjukat a címzettek pedig akár előre ismerhetik az átvétel időpontját. Az EKÁER-el kapcsolatos ügyintézés is teljes mértékben automatikusan megy végbe.
A járat tervek összeállítása jelentősen gyorsabbá és átláthatóbbá válik. A járat optimalizáló szolgáltatás használatával a bejáráshoz szükséges útvonal is lerövidül.
A járművezetőknél lévő okostelefonokra telepíthető alkalmazásunk segít a feladatok adminisztrálásában, fényképes dokumentációk készítésében és ez által teszi lehetővé a csomagkövetés szolgáltatást, továbbá a járművek pozíciója is nyomon követhetővé válik.
Szállítmányozó partnereink tapasztalata, hogy a fuvarszervezők megbízásai során az excel munkafüzetek és adatbázisok kezelése, összefűzése és nyilvántartása sok munkaórát elvon a hasznos munkaidőből, nem mellesleg komoly hibázási lehetőségeket rejt magában. A MiniMo rendszer ezzel a feladattal könnyedén megbírkózik, kezelőfelületén egyszerűen feltölthetők a megbízásokat tartalmazó dokumentumok, így könnyedén generálhatók járatlapok a járművezetők számára.
Rendszerünk könnyen kezelhető útvonaltervező és optimalizáló modult tartalmaz, melynek segítségével ügyfeleink létrehozhatják a járműveik leggazdaságosabb útvonaltervét, minimalizálva ezzel az üzemanyag költségeket és értékes időt megspórolva.
Ingyenesen letölthető mobilalkalmazásunk segítségével lehetőséget biztosítunk a szállítmányozó vállalatok számára a járművek műholdas követésére. Ezáltal az asztali és a mobil alkalmazásban is valós időben követhetők a járművek útvonalai és pontos helyzete.
A MiniMo lehetőséget biztosít járművezetők, feladók, címzettek, fuvarszervezők valós idejű kapcsolattartására. A rakományok járművek közötti áthelyezése, a fuvartervek átszervezése, teljes régiók szállítmányainak figyelemmel kísérése válik könnyen elérhetővé az alkalmazásunk használatával.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2015-ös rendelete szerint 3,5 tonnát vagy 2 millió Ft összeghatárt túllépő szállítmányokat EKÁER azonosítóval kell ellátni és azt a NAV felé jelenteni. Alkalmazásunk képes kapcsolni a járműrendszámot az EKÁER azonosítóhoz és követni az azonosítóval ellátott csomagok helyzetét átrakodás esetén is. Automatizált rendszerünk a feladó felé minden státuszváltozást elektronikusan jelent.
A Minimo mobilalkalmazás célja az, hogy mind az adminisztrációt, mind a járművek követését megkönnyítse. A bejelentkezett sofőr az alkalmazásban kiválaszthatja, hogy melyik járművel fogja az adott napon a munkát végezni. Ezt követően a mobilalkalmazás megjeleníti számára a napi feladatait, méghozzá haladási sorrendben.
A Minimo mobilalkalmazás azt a célt szolgálja, hogy a bejelentkezett (előtte regisztrált) sofőr ki tudja választani, hogy melyik járművel fogja az adott napon a munkát végezni. Ezt követően megkapja a napi feladatot haladási sorrendben. Folyamatosan tudja módosítani a szállítmány állapotát (Felrakodva, Eltört, Kiszállítva, Úton,…). A sofőr pozíciója percenként frissül és egy térképen lehet nyomon követni. Lehet megjegyzéseket, fényképeket fűzni minden egyes szállítmányhoz. Minden szállítmány céljához tudsz navigálni egy kattintással.
A jó megkülönböztetés céljából más-más színnel vannak jelölve a szállítmány állapotai.